info@onoff-marketing.cz
+420 731 491 262
Konzultace ZDARMA
  • Úvod
  • Blog
    • Případové studie
  • Kontakt
  • Úvod
  • Blog
    • Případové studie
  • Kontakt
  • Úvod
  • Blog
    • Případové studie
  • Kontakt
  • Úvod
  • Blog
    • Případové studie
  • Kontakt

Blog

Home Případové studie projektů Case study: Age Defence – akvizice nových zákazníků
Případové studie projektů

Case study: Age Defence – akvizice nových zákazníků

David Kopecký 0 Comments

1.Úvod

Age Defence je nová česká značka kosmetiky, která se zavádí na náš trh. Zaměřuje se na projevy stárnutí a je určena pro náročnější klientelu. Zároveň klade důraz na cenovou dostupnost výrobků. Autorkou kosmetiky a majitelkou značky je lékařka, která při vývoji výrobků využívá svých odborných znalostí o lidském těle a zároveň si je velice dobře vědoma potřeb svých zákazníků. Velmi si zakládá na kvalitě a pro uživatele poskytuje nadstandardní poradenský servis.

2.Výchozí situace

Klient potřebuje získat nové zákazníky a kladné reference o kosmetice. Uvedl na trh kompletní řadu kosmetiky. Nyní je třeba zahájit prodej výrobků a budování značky jakožto kvalitní a profesionální kosmetiky.

Cílová skupina: ženy 35 – 55 let.

3. Výzvy v projektu

  • připravit kompletní marketingovou strategii se zaměřením na výsledky
  • připravit kampaň na startovací (testovací) sadu kosmetiky zdarma 
  • vypracovat akviziční funnel
  • zavést tématický nurturing kontaktů vstupující do databáze

Kampaň na prodej vzorků produktů pleťové kosmetiky. Startovací sada je jen za poštovné 99 Kč, balíček kosmetiky v hodnotě 250 Kč zdarma. Jednotlivé produkty si ženy sestavily na základě on-line dotazníku sobě na míru.

4.Naše výsledky

  • realizovali jsme více než 1400 prodejů startovací sady během 2 měsíců akviziční kampaně
  • výsledná konverzní úspěšnost LP po optimalizaci činila 46%
    (oproti běžné konverzní hladině 15%)
  • cena konverze po optimalizaci klesla z 73,80 Kč na 34,81 Kč / 1 startovací sadu
  • přímá konverze do 7 dnů  – 30 zákazníků (2,5%)
  • za 6 měsíců díky nurturingovému funnelu (kombinace emailingu a FB remarketingu) zkonvertovalo dalších 180 kontaktů na zákazníky, tj. téměř 13% nových zákazníků

Jaký byl postup našeho řešení?

  1. Vytvořili jsme 3 typy landing page, které jsme A/B testovali
  2. Na LP jsme přiváděli lidi pomocí PPC reklamy, kterou jsme A/B testovali
  •  

3. Pomocí heat map jsme sledovali klíčové oblasti zájmu a konverze. Tím jsme získávali potřebná data pro úpravu landing page a dosáhli jsme velice úspěšné konverze přes 40%.

  •  
  •  

4. Zaměřili jsme se také na automatickou nurturingovou kampaň. O nové kontakty jsme pečovali prostřednictvím e-mail marketingu a Facebook remarketingu.

5.Závěr

Kampaň potvrdila důležitost pokračování komunikace s kontaktem v delším čase po kampani. Díky pokračujícímu nurturingu se zvýšila konverze z přímých 3 procent o dalších 10% v průběhu následujících 6 měsíců.

U produktů, kde je důležitá pozitivní zkušenost a dobrý vztah ke značce je důležité se na soustředit na LTV (Long Time Value) zákazníka, než na okamžitou míru konverze.

0
205 Views
AboutDavid Kopecký
Case study: 30tidennivyzva.cz - navýšení tržeb v on-line prodejiPrevCase study: 30tidennivyzva.cz - navýšení tržeb v on-line prodeji16. 4. 2020
3 zlatá pravidla, která vám pomohou získat správné a hodnotné kontakty4. 5. 20203 zlatá pravidla, která vám pomohou získat správné a hodnotné kontaktyNext

Related Posts

Funny Couple Laughing With A White Perfect Smile
Případové studie projektů

Case study: Age Defence – One-to-one marketing

1. Úvod Age Defence je nová česká značka kosmetiky, která se zavádí na...

David Kopecký 26. 3. 2020
Případové studie projektů

Case study: Age Defence – akvizice nových zákazníků

1.Úvod Age Defence je nová česká značka kosmetiky, která se zavádí na náš...

David Kopecký 4. 5. 2020

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Nejnovější příspěvky
  • Jak oslovit zákazníky v pravou chvíli a prodat víc?
  • 3 zlatá pravidla, která vám pomohou získat správné a hodnotné kontakty
  • Case study: Age Defence – akvizice nových zákazníků
  • Case study: 30tidennivyzva.cz – navýšení tržeb v on-line prodeji
  • Jak si vypěstovat nové zákazníky a sklízet prodeje ve 4 krocích?
Nejnovější komentáře
  • Radana Šimáková: 2 klíčové věci, které je třeba znát, abyste vytvořili skvělou landing page
Rubriky
  • Landing pages 4
  • Případové studie projektů 3
  • Prodej 1
  • Umělá inteligence 3
  • Získávání kontaktů 2

Nalezneme, nastavíme a zautomatizujeme efektivní cestu marketingové komunikace. Naším posláním je pomáhat smysluplným projektům, aby svým zákazníkům mohli přinášet co největší užitek.
Kontakty
Kancelář Praha: WeWork, Národní 135/14, 110 00 Praha
Kancelář Východní Čechy: Hradecká 54, 534 01 Holice
Web: www.onoff-marketing.cz
Email: info@onoff-marketing.cz
Telefon: +420 731 491 262
Obchodní údaje
IČ: 05477123
DIČ: CZ05477123
Bankovní spojení: 2101081996/2010
Společnost zapsaná v Obchodním rejstříku pod číslem C 37902 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové
Newsletter

[mc4wp_form id="357"]

Zásady ochrany osobních údajů

Copyright © 2020 ON/OFF Marketing s.r.o. All Rights Reserved.

BESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswy